Az SAP segítségével lehetséges a bevétel növelésének ösztönzése és az érdekképviseletet az ügyfélközpontú értékesítési kötelezettségvállalások támogatásával, emellett 360 fokos rálátást biztosít minden ügyfél számára, így lehetőség van az interakcióra.
Az értékesítési szervezet több időt tölthet a kapcsolatok kiépítésével és az ügyfelekkel való kapcsolatteremtéssel. Az SAP kereskedelmi szoftver, a Sales Cloud megoldással egyszerűsítheti és automatizálhatja a kritikus értékesítési folyamatokat, és intelligens ajánlásokkal ruházhatja fel az eladókat. Lehetővé lehet tenni az eladóknak, hogy megbízható tanácsadók legyenek, és tartós kapcsolatokat alakítsanak ki minden ügyfél-interakció, közösségi betekintés és értékesítési útmutatás teljes áttekintésével.
Az SAP Sales Cloud segíthet javítani az előrejelzések pontosságát, azonosítani a kockázatos lehetőségeket, és növelni a nyerési arányt a beágyazott mesterséges intelligenciával, amely előíró ajánlásokat ad arra vonatkozóan, hogy milyen feladatokat vagy interakciókat kell végrehajtani az előrejelzés pontosságának növelése érdekében.